مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-19سياسي

موافقت دولت با لایحه اصلاح قانون بودجه 


سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با لایحه ای برای اصلاح قانون بودجه 1402 خبر داد و گفت: این لایحه صرفاً ناظر بر مواردی است که به نظر می رسد قانون بودجه با ناترازی یا موانعی برای اجرا مواجه است و ضرورت اصلاح آن احساس می شود.

- سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با لایحه ای برای اصلاح قانون بودجه 1402 خبر داد و گفت: این لایحه صرفاً ناظر بر مواردی است که به نظر می رسد قانون بودجه با ناترازی یا موانعی برای اجرا مواجه است و ضرورت اصلاح آن احساس می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات هیئت دولت اظهار کرد: مطابق پیشنهاد وزیر صمت و با تصویب دولت، سازمان زمین شناسی به عنوان متولی ژئوپارک های کشور تعیین شد.

ما پیش از این قواعد و مقررات فنی لازم برای حمایت و صیانت از این بخش ها و بهره برداری از آن را نداشتیم که با این مصوبه امیدواریم مشکلات در این زمینه رفع شود.

وی ادامه داد: مطابق پیشنهاد معاون زنان رییس جمهوری، آیین نامه اجرایی هزینه کرد یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی در موضوعات مربوط به حوزه زنان با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و زنان و دختران در معرض آسیب و دیگر موارد به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت دولت با لایحه اصلاح قانون بودجه 

موافقت دولت با لایحه اصلاح قانون بودجه